Sunday, May 22, 2011

FAKTA PETAI

fakta 1:-
aku baru abeh exam... so aku ader alasan yg kukuh giler babi tungkik ayam utk tak update blog.... susah wehh bila da last sem.... kesusahan yg aku alami umpama korek hidung sambil main bowling, fuhhh susahnyer.... kalu nak diikutkan hati, nak jer aku bakar sume dewan peperiksaan kat U aku nie, biar sume exam dibuat kat dalam bilik student jer, perghh boleh aku jawab exam sambil layan cite industan... tp bila pk2 balik, kang kalu aku bakar aku nak grad kat mane lak nanti?? hahaha....




fakta 2:-
bila da abeh exam, idup aku makin tak keruan... makan ntah kemana, tdo tak tentu mase, berak pun makin bersepah..... hahaha.... aku nak menghabiskan sisa-sisa terakhir kat cnie... sedih woo nak tinggalkan awek, nak tinggalkan makcik2 cleaner, kucing lahanat tu lg... pasnie sape la nak mandikan kucing tu..... kurang kasih sayang la dia pas nie.. aku harap sgt dia tak terpengaruh dengan rakan2 sebaya yg lain.... (mengawan tak kira masa)






fakta 3:-
sangat byk barang2 aku yg nak dibawak balik... pakai kete kancil jer pun.... ader gak aku usulkan kat bapak aku nak sewa kontena, tp risau lak dia mengamuk tak tentu pasal..... dah last sem nie baru aku perasan, byk jugak rupenyer harta benda aku kat U nie.... boxer jer dah 3 kotak besar.... uhh risau lak nak bawak keluar, kang kat pintu pagar kalu pak cik Unit Keselamatan tahan, mau dia tuduh aku penyeludup boxer lak..... penyeludup boxer lubang2.... hahahaha







fakta 4:- 
amir tersingkir?? sedih aku weehhh..... goddemmit..... aku nie udah la peminat setia amir... sanggup buat akaun FB byk2 sebb nak undi amir masuk.... (k fine aku tipu) kejadah minggu ke 7 baru kena singkir?? adoii.... kadang2 kalu tgok show dia aku rase mcm nak menanges pun ader...... tp paling lawak mase minggu tanpa suara........ ada lak suara penonton ckp mase dia wat show cenggini.......... "ko buat-buat mati jer laa mir, abes cerita...." hahaha sumpah aku gelak golek2 mase tu.....








fakta 5:-
korg tau dak aku da mls nak menaip?? jgn risau... pasnie aku akan selalu update blog... da tak de keje len yg buleh aku buat... nak masuk praktikal lambat lagi.... so aku nak berblog sampai sewel dulu... ooppss sebelum terlupa... aku da bubuh button like kat bawah entri... rajen2la korg like ek... kalu tak like siap laa... aku tonggeng2kan buntot korang... hahaha... papaii.....








 perghhh aku dgn R2 kot... kurang segan ckit sebb diorg da msuk balik dlm maharaja lawak.. hahahha

26 pengomen:

ct norfariza said...

yeay!!! dah update.. pengoment pertama..hehe

Mr. Asada said...

berak bersepah memang seronok. HAHAHA.. sape ntah ajar berak bersepah. mesti kucing kuat mengawan kat situ yang ajar nih!

Unknown said...

Haha, petai dah update blog. jangan la malas2 update, aku tunggu nak gelak nih... hahahahaha

cuba ko lepak kat UUM sampai semua student balik, tengok ko berubah jadi gorila tak pastu? berani tak?

Abu Zafran said...

update jngn tak update...c.z datang baca entry dan follow...hehehe

bact. said...

update pon
ingatkan dah lupa cara nk update

CintaZulaikha said...

boley tak takmo like..hee~~

Syeeda said...

haha say bye2 too UUM naa..p update blog lak pas ni..

Anonymous said...

hehehe..boleh update blog smpai sewel jgk petai..1st time dtg komen blog ko..:)

Miera Hassan said...

haha... penah try korek idung smbil men bowl ye? cmne tau susah???kah3

atiqah amran said...

fakta kebabong~~haha

shah zahar said...

weh...jgn tonggengkan aq...
aq x boley like kao...

Apple said...

R2 dah masuk balik baru lah nak tayang pic dengan depa bagai =.='

shamyheart said...

ok la, selamat habis exam..

Good luck bro, jgn lupakan Sintokkian wpn aku mgkin dah xlepak sana.

wah, aku sorg je ke yg komen skema kat sini? Adoiyai~

weh, banyaknya boxer ko. Pinjam. Haha~

barang aku pun banyak jugak. nak tinggalkan, sayang. Nasib baik rumet aku dah balik dulu, kalau x, lagi serabut la bilik aku. Kuang3..

Melle Abadi said...

pehh dengan r2

Izlan HoiHoi said...

selekeh bona haaaa berak bersepah
haha

Opah Kentang said...

aha..jumpe jugak satu entry update :)

ape3 tahniah sebab dah habis sem.:))

shininghepiness=) said...

pergh...xle blah....gamba ngn R2 laktu

C.e.n.g.k.i.h said...

hahaha..aku dpt mmbygkn kucing tu kekurangan ksih syg..btw,kucing2 uum mmg kuat mengawan..bunting je memanjang!

dear anies said...

folloowwwwwww

Serius hot! WFTXO@#$%&*!

miloaiskurangmanis said...

masih hidup rupanya
wakakakakak

bagus lah kalo hang dah berazam nak apdet selalu
bukan apa - kesian tengok blog uols yg hidup segan mati tak mau nehhh!
hak hak hak

Miss Lady Iena Nazir said...

update sampai muntah ea!

♥nyeto89♥ said...

amboiii...R2 kott..jeles T_T

PendekarPetai said...

eza: hehe sonok pulak si comel sorg nie...


asada: aikk ko cm da biase jer nie?? haha


zulfikar: aku risau berubah jd king kong jer.... hahaha


chegu: terima kasih cikgu..


bact: terlupa sekejap, skrg da pulih... hehe


cinta zulaikha: button like nie nak buang la kot, blog jadik slow lak loading.. huhu


putrifayad: akhirnyer selepas digertak... hahaha


cik miera: pernah.. taik idung jadik bersepah.. hahaha


atiqah: uhhh bang bang boom..


eicahaha: kenapekah makcik ku??


misapple: langkah promote la nie.. hehe


sha: same la kite, aku pun sem last gak.. pas nie mau tak aktif dah.. bila da praktikal, mungkin tinggalkan terus dunia blog.. huhu


melle: tak power g, nak carik jozan lak..


izlan: cirit birit.. hehe


opah kentang: tq opah!! sgt stress mase exam...


shining: ensem kan aku?? hahah


cengkih: errr... mane ko tau??


anies: tq anis!!


miloais: haha tak lame lg mau terus berlumut... hehe


lena: smpai muntah?? entri yg bahaya buleh la smpai muntah.. hehe


yaya: dtg uum kot.... perrghhh.. hahaha

C.e.n.g.k.i.h said...

errr..hihi opkos la aku tau,
uum tu tempat aku menuntut ilmu itam laa..
blok b tradewinds-->port kucing2 beranak =)

~fuNtaStY~ said...

aku rabun ke..memang takde...mane butang like? tok nampok pong...

Anonymous said...

like like like like like.. hee

PENGUMUMAN RINGKAS!!

kalu nak bace entri yg sebelum2 nie, jangan klik kat page tau.. klik kat "hasil bijih!!".. kalu klik kat "page" nanti entri berterabur..... sesungguhnyer... layout nie mmgla sangat....... LANCAU KUDA!! TQ!!!