Tuesday, May 24, 2011

GELI-GELI

geli-geli merupakan satu taktik mudah utk buat org gelak tanpa buat lawak... bagi aku, taktik geli-geli nie taktik kotor la di era globalisasi nie... mane tak nyer, org len teruk2 nak buat lawak kasi org gelak, geli2 dengan mudahnyer mampu buat org gelak tak henti2.. mane keadilannyer?? hahaha



byk port pada badan yg buleh buat org gelak terbahak-bahak bila melakukan proses penggelian.. antaranyer:-




1) kat pinggang

haa port yg paling sensitif bg akak aku, mak aku, member aku dan aku sendiri..... paling syok kalu geli-geli kat pinggang mak aku laa... kalu cucuk jer melantun-lantun org tua tu lari.... tp yg paling tak syok geli-geli akak aku... dulu mase aku geli dia, dia pegi pukul kepala aku dengan senduk... kebetulan lak time dia masak aku kacau... ceeiittt... tak bertegur sapa seminggu.... hahaha




2) kat ketiak

uhhh ini port paling kritikal laa.. susah tau nak geli-geli kat port pedalaman nie... perlukan waktu dan fokus yg tinggi utk melakukan proses penggelian... dulu adik aku sang alia pnh geli-geli kat ketiak bapak aku.. dia nak wat pakai jari dia kate geli... so dia pakai pembaris plastik... aku ingtkan betoi2 laa dia geli, rupa2 nyer dia pegi pukul ketiak bapak aku... ceehhh dia bajet bapak aku buleh geli-geli kot kalu wat cenggitu... melompat org tua tu mase ngah tdo... isk2 kecian... mau merah ketiak bapak aku mase tu.... hahahaha





3) kat kaki

port paling bahayer la aku rase nie... silap ari bulan mau mkn kaki size 10.... tp bukan sume org ader deria geli kat tapak kaki tau... mcm ader member aku sorg nie... kalu korg geli, dia buleh wat cool jer... cool mcm pakai jeans tp tak berspender... kalu member2 len geli, dia siap buleh tanyer lg....




"so aku da buleh gelak ke belum nie...??"



uuhh sgt menguji kesabaran... kadang2 jadik tukang geli pun buleh tension... hahaha... tp sebelum menggeli kat kaki member2, korg kena la tengok dulu environment kaki dia tu... bersih ke tidak, berlumut ker, bersawang ker.... jgn men geli jer... kot dia baru balik jamban ker, baru lepas pijak taik ayam ker... tak pasal2 najis mutawasitah terpalit kat korg lak....



ehhh aku baru jer update blog 2 3 jam lepas.. ape hal aku update lg nie... sungguh2 aku bls dendam pas abeh exam... hahahaha... papaii...

33 pengomen:

Anonymous said...

kat lutut jgn lupe..:) hehehe

sitinurulaieen said...

ah...benci orang geli2... sebab geli kau tau tak? geli! hahaha~~

Unknown said...

gelimat gelimat gelimat

Unknown said...

melampau kau petai....2 jam sekali update entry...kalah redmummy.. hahaha

geli kat tengkuk takde punnnn... wahahahahaha

Opah Kentang said...

geli guna pembaris tak boleh blah..hehehehe..
opah gelak sorang2 kat ofis nasib tak kantoi..huhuhu

Liyana Zahim said...

Apakah tukang geli2 itu satu karier? Ahaksss..

CintaZulaikha said...

jgnlah suka geli2 kan org..mau yg jenis termelatah..abes suda..kikiki

miloaiskurangmanis said...

kat telinga juga.....

hiks

Unknown said...

saye tak suke digelikan,haha

NUR AYNIE said...

geli nyer bace entry nie...geli geli geli~=P

Unknown said...

ah, sy x suka digelikan heheheh

shah zahar said...

awhhh~
cpt gile kao update...

::FAIZ:: said...

geli kat perut blh? hahaha

Unknown said...

geli plak nak baca...hehehee

Unknown said...

benci dengan orang yang suka buat geli2 kat tapak tangan..
nak bagi apa2 dia cuit2 tapak tangan kita..
geli sampai rasa nak ludah muka dia..
hahhaah

liyana said...

huhu...geli..kalu kene ase cm nak mrh jer..
tp lpas tu rse nk tergelaak..huhu..

ayuni said...

erk. kejam nye buat geli-geli kat orang. haha.

MissNadh said...

hahaha tergelak je bace,,terase gelinye..kehkeh

Unknown said...

nice sharin bro..haha memang biase pon dekat member mmc gini.. saje nk diorng gelak wlopon kite kne marah blik nty..haha

Liza @ Adzriel AB said...

di hati = gelihati

Lieyda Sabri said...

semua tempat saya geli.haha

Abu Bagi said...

kat tetek aku paling geli hahahahah :D

PendekarPetai said...

putrifayad: ko buleh geli2 ke kat situ?? haha


ain: ciss golongn penggeli ko nie...


berita sengsasi: aku suke lagu tu... haha


opah kentang: sy suke opah kentang sebb rajen bace blog sy.. tq!!


liyana: mungkin 1 cita2... hahaha


cintazulaikha: waahh lg aku suke kalu cenggitu.. haha


miloais: uitt jrg org geli kat situ tau.... hehe


amir aizat: sebb tu ade org suke geli ko....


nur aynie: waahh sungguh2 gelinyer nie... hehe


azham: meh cnie aku try geletek ko...


eicahaha: jnji ko bace... pengomen setia... hehe


faiz: jgn, risau tercirit.... hahaha


ila: isk2 kali bace pun buleh geli ke??


diana: mak aiihh dasatnyer ko punyer elergik... hahaha


liyana: mcm lmbt lak rase nk tergelaknyer??


nur ayuni: dulu2 jer, skrg da pencen...


missnadh: anda sgt penggeli ok..


cucu umie: tau tak pe.. tq erk...


liza: diperut=geliperut..


lieyda: waahhh anda jenis sensitip... hahaha


abu: waaaahhhh.... aku mmg respek sape yg geli tang situ... hahaha

feyza said...

kat leher tak dak pon..

snsitif jugak tuuu

Santan Berlada said...

kat pinggang mmg parah la...
bat org tekejut je,,,^^

wawahida idris said...

hahhahhaa. awak baru cuti ea? selamat bercuti. ;0

[sutera kasih] said...

tak tahan kalau kt pinggang..haha

Wan Gerrard said...

pinggang memamg sensitif hehe

miera said...

hahaha! selambekkk je kawan tu, geli betol at aku.

Ayuraza said...

haahahaha..ap ajadahnya buat hukum sendiri..hahaha..
sekarang dah tak jahil la..eh sekolah rakyat kat mana...kita pun sama..hehehe

PendekarPetai said...

pijah: eh kat leher pun leh ader perasaan geli ek.. hehe


shamsuddin: waahh smpai parah?? kene masuk ICU pas kene geli?? hahahaha


wahida: belum lg awk.. sedang berjuang g nie.. hehehe


sutera: same la kite.. tak buleh tahannnnn... hahahah


wan: melompat tak kalu aku geletek?? haha


bighagenjo: hahaha ko pulak yg geli??


ayuraza: walupun slh komen, aku tetap nak bls.. hahaha... kat perak, eh takkan kite same lak?? hehehe

Kyra said...

geli gelimat..wahai pndekar petai..mama qis buat sambai petai stg bru tau..hehe salam pkenalan pendekar petai a.k.a pendekar jering

Ukhtifarhana said...

sabo jelah mmber ko ni...mmg terbaikkklah..hhaha...

PENGUMUMAN RINGKAS!!

kalu nak bace entri yg sebelum2 nie, jangan klik kat page tau.. klik kat "hasil bijih!!".. kalu klik kat "page" nanti entri berterabur..... sesungguhnyer... layout nie mmgla sangat....... LANCAU KUDA!! TQ!!!